torsdag 17 februari 2011

Dag 4 – Det här åt jag idag

Meeeeen....klart jag valde en bland dom värsta dagarna att redovisa detta!!!
Fredrik fyllde år idag så förutom två mackor och kaffe till frukost så har jag ätit tårta x flera, bullar x flera och druckit massor av kaffe....till middag blev det två korvar med bröd kl 22 på kvällen....med andra ord en toppendag för figuren!
Tilläggas ska oxå att jag varit inne hela dagen och inte alls rört mig förutom när jag tuggat!

Fanny är så otroligt mån om alla och idag var en stor dag för henne när pappa fyllde år...
När jag hämtade henne på dagis så visste alla att han blev 31 idag...sen fick hon välja en present själv då köpte hon två par strumpor för d hade han fått lite av tomten sa hon!

Åsså hade hon dekorerat tårtan- HELT SJÄLV!!



Av mig fick han biljetter till Petter som spelar på Freluga trädgårds scen i Bollnäs i juli så då ska vi dra på stort å bo på hotell där- jädrar anåda!! Några vänner får vi nog med oss oxå..skojjigt värre!


Hade gjort ett kort som en ficka där biljetterna låg innuti....Fanny fick beskriva Fredrik med ord hon tyckte passade så skrev jag dom på kortet- fina ord från en fyraåring ( jag stod för "kosebamse" och "ärlig") men resten kom från Fanny..





Puss å hej

Inga kommentarer: