tisdag 8 februari 2011

Dag 2- Min första riktiga kärlek

Vilket otroligt svårt ämne....jag menar hur ska man bedöma det?
Men jag tror att jag får bestämma mig för att min första riktiga kärlek var en kille jag träffade när jag var 14 år....han var två år äldre och bodde i stan!
Trodde inte det var sant när han blev kär i just mig!! Jag gick ju på högstadiet och han på gymnasiet, det var ganska stort för mig....
Vi höll ihop i drygt ett år tror jag, med nåt kort avbrott...det var som alla förhållanden var på den tiden en riktig berg och dalbana av känslor och man trodde ju verkligen att det var för resten av livet...
Vilken härlig tid det var...och vilken jobbig tid, där alla bekymmer och beslut kändes livsavgörande!
Det var i alla fall en bra första kärlek, och vi hade mycket kul ihop...och vi har faktiskt kontakt ibland än idag nästan 17 år senare...
Så detta inlägg tillägnar jag min första "riktiga" pojkvän: Fredrik Jansson!

Inga kommentarer: