torsdag 24 april 2008

Kopia från Anna

Vad heter du: Anna-Karin
Ålder: 27
Längd: 164
Vikt: mellan 54-57
Jag kommer från: Iggesund
Jag bor: Mellanbyn
Drömvikt: är väl där...nu är det bara träningen som fattas.
Hårfärg: fråga nadja.
Ögonfärg: blå/grön
Kroppsdel jag tycker bäst om på mig själv: ögonen
Kroppsdel jag tycker bäst om på andra könet: händerna, ögonen, munnen
Jag sover: alltid bredvid fredik, med hans armar omkring.
Om jag vore en färg: Grön
Jag har kysst: Många

Bästa plats på jorden: där fredrikoch Fanny är
Pluggar och vill bli: pluggar till sjuksköterska i några veckor till sen är det klart....hjälp!!
På min fritid: är med familj och vänner...nu när det är vår är vi ute mest hela tiden eftersom det är det bästa Fanny vet.
Vill: Bli klar med huset och få ett eget hem.
Om sex månader: bygger vi som mest antar jag...
Jag samlar på: skit...
Min värsta ovana: Morgonsur, temprament
Min bästa ovana: Envis
Favorit:..
man: fredrik, pappa
kvinna: Mamma..
syssla: leka med Fanny, baka, sy
sprit: öl (tråkigt va)
färdmedel: Bil
skiva just nu: Jason Mras, I´m your lyssnar jag på precis nu
regissör: Ingen speciell
tv-program: Scrubs

Social eller antisocial: Social, både jag och fredrik blir rastlös av att sitta hemma, kanske lite för mkt i farten ibland.
Killar eller tjejer: Till vad?
Randigt eller rutigt: Randigt
Färgat hår eller naturligt: färgat
Beroende av: bekräftelse från fredrik, sömn, fannys kramar
Hur mycket smink använder du dagligen: foundation, ögonskugga, kajal, rouge, mascara.
Ätit idag: frukost
Dagens klädsel: tights och linne just nu, ska bli en kjol oxå...
Glädje just nu: snart examen, husbygget såklrt!
Irritation just nu: att inte ha nåt eget hem
Senaste låt du hörde: I´m Yours
Senaste inköp: Pilotbrillor till Fanny
Vilka hårfärger har du haft: kanariegul, svart, röd, violett, råttfärgad, brun mfl...

Brukar du äta frukost:Nope
Vad gör du på vardagarna: Går iskolan, jobbar, praktiserar och är mamma
Vad gör du om helgerna: Umgås eller jobbar
Gillar du att få uppmärksamhet: , ja, från fredrik
Husdjur: Katten Axel, leguanen Mongo
Hur är ditt hår: på utväxt
Brukar du bädda sängen: Alltid!!!
Har du mest skivor eller filmer: 50/50
Favoritaffär: ikea, gina
Vad har du på väggarna: har inga egna väggar, men annars tavlor och bilder på Fanny såklart
Hur många timmar sover du på en natt: beror på om jag ska jobba dag eller kväll 6-9H
Beskriv dig själv med tre ord: glad, envis, bestämd
Vem betyder mest för dig: min familj
Föredrar du att vara singel: nä, verkligen inte!
Är du singel: Nej

Är du nöjd med dig själv: Helt nöjd blir man väl aldrig, men jag har kommit till den punkt då jag accepterat mig själv och gör det bästa.
Hur mår du just nu: bra, lite stressad inför att ta examen.
Senaste program du såg på: scrubs
Senaste film:tjorven och mysak
Vad var det senaste du sa: ok, då hörs vi imorrn, hejdå!
Hur ofta tvättar du ansiktet: morgon och kväll
Vem vet mest om dig: fredrik
Vad har du i ditt fönster: Vilket fönster??
Hur dags gick du och la dig igår: 23.30
Och klev upp idag: 6
Vad behöver du mest just nu: pengar
Vem behöver du mest just nu: Fanny och Fredrik

Har du fler kort på dig själv än vänner:Nej
Har du bra minne: Ja
För eller emot plastikoperationer: upp till var och en
Vad ska du göra ikväll: mysa med mina älskade och sen plugga en stund och sen blir det väl det obligatoriska kvällsfikat
Svårt eller lätt för att sitta still: inget av dom
Brukar du se ner på andra människor: Försöker att inte göra det, men tror att jag gör det ändå ibland...FY!
Är det slut nu: Första ggn jag orkat fylla i nåt sånt här.

Inga kommentarer: